بهترین فیلم های کره ای 2023
خوب نیوز
بهترین فیلم های کره ای 2023
سه شنبه 23 مرداد 1403 ساعت 10:30 | بازدید : 46 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )


سینمای کره در کنار صنعت فیلمسازی این کشور همچنان به موفقیت جهانی خود ادامه می دهد. داستان‌های خلاقانه، داستان‌های جالب و ویژگی‌های منحصربه‌فرد از عوامل این موفقیت بین‌المللی بوده است.

در سال 2023 نیز مانند سال های گذشته شاهد فیلم های نسبتاً درخشان و مشهوری از سینمای کره بودیم که در ژانرهای مختلف از جمله علمی تخیلی، جنایی و اکشن اکران شدند. در اینجا تعدادی از بهترین فیلم های کره ای سال 2023 آورده شده است.

1. The Point Man The Point Man

زمانی که طالبان تعدادی از گردشگران کره ای را می ربایند، دولت کره، دیپلمات جائه هو را به یک ماموریت نجات منصوب می کند. او با یک مامور ویژه به نام Dae-seok کار می کند تا راهی برای نجات گردشگران پیدا کند.

2. جوان E

در قرن بیست و دوم، جهان به دلیل آب و هوا غیرقابل سکونت شده است. مردم در پناهگاهی زندگی می کنند که قرار است در آن زندگی کنند. در میانه این هرج و مرج، زمانی که جنگ داخلی شروع شد و ممکن بود بدتر شود، رهبر نیروهای متحد، جونگ یی، در یک ربات هوشمند قرار گرفت. آیا او موفق خواهد شد و مردم خود را از عذاب قریب الوقوع نجات خواهد داد؟

3. پیمان شیطان

جئون هه وونگ با آرزوی قرار گرفتن در راس محافل سیاسی بوسان کار می کند. او اکنون کاندیدای اصلی مجلس است. اما مسیر رسیدن به رویای او با ورود رقیب قدرتمند و حیله گر به نام کوون سون تائه پیچیده می شود.

4. زبیج بوکسونعه

بوک سون زنی با زندگی دوگانه است. او از یک طرف یک مادر مجرد است و از طرف دیگر یک قاتل قراردادی ماهری هم هست. او توسط یک جنایتکار خطرناک به نام چا مین کیو آموزش دیده و اکنون کارمند یک شرکت بزرگ است. اما وقتی کار با خانواده در تضاد است، باید اخلاق کاری خود را کنار بگذارد. او باید الان بکشد یا کشته شود.

5. یک رویا

گروهی از بازیکنان فوتبال آماتور با ویژگی های منحصر به فرد سعی می کنند با هم متحد شوند. اما غیرت آنها کم کم آنها را گرد هم می آورد تا رکوردی به ظاهر غیرممکن را در جام جهانی بی خانمان ها ثبت کنند. بازیکنان با کمک مربی خود، یون هونگدا، بهترین عملکرد خود را در زمین انجام می دهند، در حالی که کارگردان لی سو مین کار سخت و سفر آنها را در یک مستند به تصویر می کشد.

6. سکوت پروژه سکوت پروژه

گروهی از مردم در مه غلیظ گرفتار شده و روی پل فرودگاه گیر کرده اند. با وجود جانوران تشنه به خون و سگ مانندی که در این نزدیکی کمین کرده اند، آیا این گروه می توانند از پلی که هر لحظه ممکن است فرو بریزد فرار کنند؟

7. زندگی های گذشته

هنگامی که خانواده نورا از کره جنوبی به کانادا نقل مکان می کنند، او از بهترین دوست دوران کودکی خود، هاه سونگ، جدا می شود. دو سال بعد، یک بازی سرنوشت ترتیب داد که این دو بتوانند دوباره برای یک هفته در نیویورک با هم باشند. آیا این فرصت دوباره با احساسات اجتماعی طولانی مدت آنها نسبت به یکدیگر روبرو خواهد شد؟ برای دانلود فیلم کره ای با زیرنویس فارسی کلیک کنید.



|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس taranemag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 42
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 585
:: باردید دیروز : 375
:: بازدید هفته : 1292
:: بازدید ماه : 5573
:: بازدید سال : 38307
:: بازدید کلی : 38307